2008. augusztus 22., péntek

Mondd meg Ödönnek, hogy a jó.....



Hát meg olyan! Mostan leugrattom Erste Ödönhöz, merthogy ugyebár kb másfél hónapja bétipegtem hozzájuk, hogy ugyan had szüntessem mán meg a náluk lévő, de kurvára nem használt bankszámlámat! Mondották ok!


Erre másfél hónap elteltével kapok egy számlakivonatot, hogy hát én tartozom! Na ok! Bebattyogok! Tök üres a bank, lézeng bent két banktisztviselő plusz egy rozzant terminátor biztonsági ember, aki közli, csüccsenjek le, minnyá lesz valami! Hát köszike! Akkor csüccs!


Hogy miért kellett tíz percet ücsörögnöm, nem értem, jó volt, légkondi, unott pofák, beszállingózik még két delikvens, azok is várakozó álláspontra helyezkedtek, közben a két bankemberke egymás közt szép nyugisan elfecserászik. Na végre! Megjelenik egy kis köpcös, kb 25 éves bankos mókus, nagyban törölgeti a száját, elrakja szép komótosan a kis műanyag ételesibriket, megvolt az ebéd, lehöt melózni! Délelőtt fél 11 volt!


-Tessék parancsolni!
Előadom porblémám, mire kölzi:
-Ahogyan már mondtuk...
-Nekem nem!
-Mit?
-Most magyarázkodás jön!
-Nem, hanem nálunk két lépcsőben megy a számla felmondás!
-??
-Előbb megszüntetjük a bankkártyát, majd kb 30 nap múlva a számlát! Ön most azért tartozik, mert még volt számlavezetési díj erre az egy hónapra! Hoppá! Most nézem csak! Ez a számla még aktív!
(Aktív a kurva anyád, te majom)
-És mégis mirefel az egyhavi vezetgetési díj?
-Hmm.
(Ez jó válasz!)
-Meg amúgyis! Legutóbb arról volt szó, hogy kiszámítják, mennyi a számlavezetési díj, én azt kipengetem előre, mert a tököm sem akar ideugrálni idétlen időkig!
-Igen, látom is volt befizetés! De mégis, tartozás van!
(Na, gondolom, szopjál le ducikám!)
-Akkor ezt most be kellene fizetni a pénztárban! És akkor rendben is vagyunk! én addig lepecséltetem a papírokak!
-Kösz! Szuper!

Béfizetek, papír sehol! Mondom a pénztáros srácnak:
-Hát a papírosokkal mijja nagy helyzet?
-Hol vannak?
-Ezt én kérdeztem előbb!

Hát kolléga gondolta, trécselget egy kicsit a kollegínával, had várjon az a barom ügyfél! Közben bétipeg egy nagy dromedár vénasszony, szegény pénztárosnak elkerekedik a szeme.
-Látom, törzsvendég!
-Az - feleli elsápadva - iszonyú büdös a néni! A múltkor meg a 40 fokban átlátszó ruhában jött le, és a nagy melegre való tekintettel nem volt rajta alsónemű!
-Basszus! Mér' nem akkor jöttem!

Végre megvannak a papírok! Fasza! Mehetek végre a csába! Még búcsúzóul megnyugtat a kis köpcös:
-Természetesen, bármikor nyithat nálunk számlát a közeljövőben is!


Hát kösz! De kösz nem! Te ÜP kocsáj!

4 megjegyzés:

bitxəšï írta...

na, a banki dolgozok egy kulon allatfaj....

Hőbörgőbőr írta...

Terminátorok által védett állatok!

pókhas írta...

hejj én lettem az ezredik látogató

pókhas írta...

na vannak köztük kivételek is, de mint mindenhol van sok baromállat, akiktől kiütést kap az ember.
egyébként meg RÜHES bürokratikus ganéj az egész!!!!!
Köcsögödönék fél évig nem tudták megoldani, hogy kapjak számlakivonatot, nem vót mit tenni, hát elvittem a gempát a legg...be!
na de a majd egy másik poszt lesz