2008. november 7., péntek

Szar arc in da hósz


Hát, hogy miért hor a Főd a hátán ennyi parasztot? És hoty a büdös picsában van az, hogy ezek nagy része Genyószitiben vert tanyát?

Itten e, ahun gályázom, nahát szóval, belváros, meg minden lószar, lakóház. Abban a mi kis irodánk. Három szinten szinte minden. Ganéfalvai tahó szőröstalpú büdös parasztok! Mán akik itten lakóközösséget alkotnak, vagy mi a rák! Hát pógárok, nya!

Mindenik feszt idejön nyavajogni, azt azért hozzáteszem, nem mi vagyunk az egyetlen cég a házban!

Kurva nagy kartondoboz a kukák mellett: mán csoszog is befelé az egyik vín szipirtyó, hogy aszongya: - Mán megint telerakták a kukát kartondobozzal!

- Hát kézcsókom! A doboz, én legalábbis úty láttam, hoty a kuka mellett van! Másrészt, mi a fasz közöm van nekem a dobozhoz?
- Mert maguk rakták oda!
- Na, apád faszát te tahó! Takaroggggy!!!
Úristen! A körfolyosón dohányol az embör fia néha. Jön a vín buzi a szomszédból:
- Mit gondolnak, miért vittem el maguk elől a virágládákat?
- A mi virágládáinkat? Szóval maga volt! Hát biztos kleptónak taccik lenni!
- Azé vittem el, hogy itten nekem ne dohányozzanak!
- Nem magának dohányzunk!
- Én meg majd jó főjelentem magukat!
- Mi van????????

Másnap jön a ház üdvöskéje, vín dzsipszi takarítónő, hogy aszongya hogy:
- Panasz van magukra! Dohányoznak a folyosón!
- Há hol a búbánatos tökömben dohányoljak, mán ha meg nem sértem, aranyoskám?
- Panaszkodnak, hogy hamu vann a fődön, meg a folyosón!
- Maga a takinéni, takaríccson!
- Meg béhorggyák a lakásba a hamut a cipő talpán!
- Hát, na! Ki mit gyűjt! Meg amúgy, egy: lábtörlő! Kettő: az senkit nem zavar, hogy a gennyes szar fosom uccáról a cipellőn a kútyakulát is béhorggyaja lakásba? Tessen innét takarodni!

A következő: hát ugye nálunk általában még este 10-kor is van élet, setétben ugye mégsem lehet... Jön a vín kurva szemben lakó, hoty:
- Maguknál állandóan ég a villany!
- Nasésaztán?
- Bevilágit hozzám! Zavar!
- Tessen talán béhúzni a függönyt!
Erre a lehető legintelligensebb über magyar válasz csattan:
- De én nem akarom béhúzni a függönyt!
- Hát én meg nem akarom leoltani a vellanyt! Húzzon el drága!

És ez így megy minden nap! Hajrá magyarok! Ez az igazi jó ejrópaji mentalitás! Ezzel a zseniális hozzállással még egyszer győzni fogunk!

3 megjegyzés:

pókhas írta...

csak nem kleptónak teccik lenni???
:)))))))))))
ki köpött a kútba????

pókhas írta...

szombat reggel 2 vén faszkalap ül a bót előtt a padon bebaszva, a bótba nagy a tömeg, jönnek ki a vásárlók megrakott szatyrokkal, egyik részeg megszólal: - ezeknek sincs jobb dolguk, mint vásárolgatni???

1. zsírparaszt tahó Genyósziti ítélkezés, más életébe beleakarokazértispofázni-
hamegrohadokis
2. válasz: rohadj meg vén fasz, dógozni is kell valamikor

bitxəšï írta...

na, ez szep-----
foleg ezek az oregasszonyok a legidegesitobbek, allandoan keverik a szart.....osztan bemennek a templomba ajtatoskodni