2009. március 25., szerda

Áramszünet a világvárosban

Na gondótam egy merészet ismét! Kimentem a Margó körútra egy szusszanyásra, mer itt jó nekem. Hát ahogyan közelítek egy kis uccán keresztül, már messziről hallom valami zajos nyavalyának a dübörgését, hát ez még nem volna meglepő ugye, mert genyósziti pógárai gondoskodnak róla, hogy ganéj módra széjjelkúrelják mocsok kis környezetüket. A helyi bótba mindig jön az áru, a nap minden szakában, az utcában orrba-szájba állanak a büdös teherótók, ha meg bemegyek véletlenül, mindig felcseszem az agyam egy perc alatt. A lefikázó biztonsági őrtől kezdve, a nyavalygó csemegepultoson keresztül, a fojjamattosan árut feltöltő bótósoktól megmoccanni nem lehet soha, és még ők vannak felháborodva, de nem húzná odébb a seggit egyik kretén sem!! Na szóval, ott kinn dübörög a szerkezet!! Az egész ucca zeng mint a disznóól. Hát a világbarmai, akik a világválságra jól felkészültek kicsesztek két raklapot az uccára a parkoló ótóik közé, oszt ráfabrikáltak két nagy böszme generátort, oszt hadd szóljon megállás nélkül! De jó lehet itten lakni! Na mondok répatorta van? ?? Akkó dugd a seggedbe te barom!! Meg az x5-ös bmw-vel a zebra felé 80-al közelítő kretén!!! Mert kitéplek a bömöből te mocsadék ganéj és kibelezlek!!!!!!! Margó körút, kuplerájfalva, a genyótévét tudósította világbarma marhaállat!!!!!

2 megjegyzés:

Hőbörgőbőr írta...

Emlékszem, mikor még Gszitiben tengettem életem, a házban ahol meghúztam magam, lakott egy tulibunkó ugyanazon az emeleten ahol én, körfolyosó mifaszom. A kis tajparaszt állat a sarki Sparban volt biztoságos őr, gondolom ezért zizegett munka után a cekkerben a sok ser, oszt jól hótravágta magát és döngött: a) büdös mocskos Rokszi rádió, b) Cserháti Zsuzsika.
De üvöltött minta állat, az egész ház zengett, én meg vertem az ajtót állandóan, hogy kussoltasd mán el a vernyogó kurváját!!!!!
Persze ennek általában az volt a vége, hogy bebaszta intellektuálissan az ajtót, és még feljebb nyomta volumét. Egyszer közölte, roppant entellektüell és kifinomult módon: EZ VAN PESTEN! OSZTÁN, HA NEM TECCIK EL LEHETIK KŐTÖZNI VIDÉKRE, OTT CSÖND VAN! ITTEN MEG VISELJED EL, HOGY EZ VAN!

Én vidékre költöztem, ő meg gondolom, ki lett baszva a Sparbol, mert mielőtt elköltöztünk már nem láttam ott. De gondolom ezen a szinten fogja tengetni a sírig szánalmas, üres Gszitibeli rokszi rádiós nyomorult kis életét!

pókhas írta...

mennyen az ósenbe kiflit zabálni, vagy a tácskóba szarkonzervet pakóni a kimérős instant hányingercuclik mellé