2008. július 18., péntek

A postás holló visszanéz

Ja, hát meg olyan, hogy a Magyar Királyi Postára nékem is van egy sztorim!

Történt egyszer, hogy bétévedtem a Rákóczi úton lévő kis postára, közel az Astoriához, hát na csekket köllöt béfizetni! Azt tudni kell, hogy erre a Postára, ha bemegy 5 ember ki kell tenni a megtelt táblát. No! Bementem, sehol senki, csak a kb 65 éves kökeménynek látszani akaró biztonságos úr rebegteti petyhütt szempilláit, s próbál ébren maradni. Roppantul meg is örül érkezésemnek, jaj de jó ma is történt valami, és boldogan odaröfögi, nagyjából azt, hogy Jóoü napoztrtrrtr k vádfgrok!


Ne mondom, még a végén barátok leszünk, apa!


Megyek az ablakhoz, ahol mondom, nem áll senki! Tolom be a csekket az ablakon, kotornám elő a pénzt, mire felhangzik egy velőfagyasztóan rideg hang a túloldalról, odaátról, ahol az igazság rejtezik Mulderék szerint: -Sorszám?


Én: - Hmpff? Tessék?

Hang: - Sorszám?

Én: -Millen sorszám?

Hang: - Sorszámot kell húzni! Azzal kell idejönni!

Én: - MI VAN????

Hang: - Ott a sorszámosztó gép! Húzzon sorszámot!

Én: -Há' de nincs itt a kútttya se! Nem mindegggggy?

Hang: - Nem! Új szabály van!


Na mondom az mán minnnyá más! Szabályazszabály, rohaggymeg!

Tényleg ott volt a posta közepén felállítva egy kis baszina, amiből lehetett sorszámot húzni, csoda, hogy nem estem benne hasra! De, hogy minek azt ma sem értem!


Mindegy! Húzom a számot, ha jól emlékszem, olyan tizenvalahanyadik volt aznap, késő délelőtt volt!!


Megyek az abalkhoz: - Hát csókolom! Újra itten vagyok ehun!

Hang: - Sorszám?

Én: - Tessék! Ehun!

Hang jókedvűen, mosolyogva: - Jónapot kívánok! Tessék parancsolni!


Hát hogy van ez??? Sorszám nélkül még egy redves köszönés sem. És mikor elindultam a kijárat felé, belépett egy újabb gyanútlan ügyfél, jó nagyot vigyorogtam a képébe, mert én már tudtam, mi vár rá!



No, hát ezért kis kedvességért, meg az előző postás posztért, és a leghülyébb, legügyfélbarátlanabb (ez milyen jó szó lett) hozzáállásért, ja és mert a mi faulnkban a postás asszonság a leveleket általában ad hoc jelleggel, random üzemmódban hajigálja be a ládákba (komolyan! levélosztás után olyan az utcánk, mint a felbolydult méhkas, mindenki leveleket csereberél). Na egy szó mint száz! ÜP-t nekik de gyorsan!! Egy zsák friss hollószart nekik!

Nincsenek megjegyzések: