2008. augusztus 7., csütörtök

Fóbiás mániás

Há meg olyan, hogy hiába minden tiltakozás meg hőbörgés az emberi szürkeállományi punnyadtság ellen, egyre újabb baromságokkal kell szembesülnie Genyósziti lakóinak. Ott van például a pÓsta, így bunkó módon hosszú ó-val, mert trehány vagyok, mindig másoknak akarok megfelelni, félelemmel teli a kis pondróféreg életem, önmagamtól rettegek, nem csak attól, hogy mások mit gondolnak rólam, hogyisne, túl egyszerű volna, hanem attól, hogy én mit gondolok majd magamról, valójában genyó önértékelési zsákutca ez, ez konkrétan Genyósziti.
Kedvenc példamondatom: "Ki nem szarja le?". Szerintem ezt Genyószitiszerte ki kellene plakátozni, óriásplakátokra tenni, ez lehetne egy jó mottó. Hiszen egyáltalán nem azt jelenti amit a szavak sejtetnek!! De pontosan ettől találó és frappáns ez a jelmondat. A kérdésben ugyanis ott a válasz, csak azok nem veszik észre, akik rendszeresen használják. Pedig roppant egyszerű: te magad, kiscsávó!! Épp ez a kétszínű, vakság, önbecsapás, ami átcsap mások átcseszésébe rendszeresen, ez Genyósziti sava-borsa, ami egész genyóbeli életünket a velejünkig áthatja, átitatja menthetetlenül. Na elég zavaros voltam, azt hiszem ismét felzaklatott a tziviliszátzijó! Fekinsájt.

1 megjegyzés:

Hőbörgőbőr írta...

Szarni bele! Büdös Genyósziti! Hál1 istennek nem látom másfél hétig!!! Még az is lehet, hogy nem is fog hiányozni!!! Büdösök!!! Bármiáron!