2008. augusztus 4., hétfő

Jóska! Levelet hozott a pósta!



Hát meg olyan! Gondoltam, felhajintok egy levelet, nem egy bonyolult dolog! Semmi más nem kellett volna, csak egy szép piros postaláda!

De jaj, a gyanútlan áldozatnak! Miért van az, hogy Genyósziti utcáiról eltűntek a postaládák? Kb. 1/4 órácskát sétálgattam szép fővárosunk kutyaszaros nagy körútján, de sehol semmi! Hát basszus kulcs! Ez ennyire bonyolult ügy? Ne, de szenvedéseim meghozták gyümölcsüket, mint szorulásra a hashajtó! Végre! Egy láda! És az az egy vajh hol? Naná, hogy a posta mellett! Hát kérdem én mély tisztelettel, ha van egy minden tekintetben föladható levelem, amivel egyébként nem kellene sorban állanom a potytán, miért kell a fél világot bejárni? Ez biztos a kibaszott túristák miatt van, ezzel serkentvén őket városnézésre! De én nem akarok túristáskodni! Én csak annyit szeretnék, hogy küldeményem A-ból B-be elküldhessem sorbanszarakodás nélkül, anélkül, hogy bájologjak a postáskesasszonnyal!

Hát, hiába! Ez a XXI. század! Nincs menekvés!

De azért, biztos, ami biztos, kapjanak még egy ÜP-t, mert ezek nem nyughatnak! Az ÜP mellé Jóska, akinek levelet hozott a pósta, egy díszdobozos, egy hétig napon érlelt szaros alsógatyát ajánlott fel, köszönet érte!

6 megjegyzés:

pókhas írta...

jújcsa hun a budi kúcsa??

pókhas írta...

na hát a pósta átszervezi magát, osztan lecsrélték a ládákat modernre, de oly rohadík drága lészen az új téjpus hoty, na mit lehössön teni, nem jutót mendenhóvá

Hőbörgőbőr írta...

akkor kapják bé a töcsöm pöcsöm!!!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Jo ez az uj postalada is:
http://homar.blog.hu/2008/08/06/igy_tunnek_el_a_levelek_a_postan

Bocs, hogy az ekezeteket melloztem, de Jappanbol irok.

Udvozlom B. Zolit!

Hőbörgőbőr írta...

Baina uu? Al' Bakr! Mezujs?

bitxəšï írta...

homomomo

bainaaa

ene blog mash sonirholtoi :)