2008. július 15., kedd

Hejj! Te bunkócska, te drága!



Amikor valamikor a 90-es években megnéztem a Money Train című filmet Wesley Snipesal és Woody Harrelsonnal a főszerepben, jókat röhögtem, hogy mekkora paraszt meló lehet metró rendőrnek lenni, és hogyhogy ezt még nálunk nem találták fel, pedig sok tehetseggtelen, magából brutálitását kiélni nem tudó nyóc átalánostat el nem végző tahót lehetne így munkához juttatni. És lőn! Úgy látszik a BKV vezetősegge is jár moziba!

Ma délben éppen haladok le a Keletinél a metróba, és aztat kell lássam, hogy két primitív metró rendőrnek öltözött háromajtós szekrény csővázas hátizsákjának szíjánál fogva rángat egy apró embert és közben bőszen üvöltenek az arcába. Valójában nem tudom, mik lehetnek az előzmények, de az apró emberke, akiről kiderült, hogy szlovákiai magyar túrista (ha jól értettem) hacsak nem akart éppen géppisztolyos ámokfutást rendezni az aluljáróban, asszem, nem érdemelte meg a fenti bánásmódot. Mindenesetre az általam elkapott párbeszéd kb. így zajlot, mondom, közben a kis ember ide-oda lengett a két ork kezei közt:

Metró rendőr: - Mi van? Mi van?

Kis ember: - Hmbdfdeg!

Metró rendőr: - He? Mi van?

Kis ember: - Hmm, höbbbb! Én vagyok a bunkó?

Metró rendőr 2: -Bunkó vagy bazeg!

Kis ember: -Mért én vagyok a bunkó?

Metró rendőr: -Mert bunkó vagy!


Persze lehet, hogy csak a Money Train 2-t forgatták éppen ott Budagenyószitiben, ki tudja?!

Na de akkor is! Én csak aszondom: előre, ugyanígy, ebben a mentalistásban és ezzel a hazafias lendülettel előre! Fel! Európába!!!!

1 megjegyzés:

pókhas írta...

szerintem bölcs ember nem vitatkozik ezekkel, mert úgysem értnék a problemát. pofa befog, sorba beáll, szürke tömegben elvegyül...