2008. augusztus 5., kedd

Motrot berúgni - csá élet

Há meg olyan, hogy amikor motoros találkozót rendeznek, sokan úgy érzik egy király buliba mennek, és a környező főútvonalakat ellepve őrültek módjára szabadon garázdálkodhatnak. Ránézésre benyomva mint a disznó repesztenek 140-el lakott területen, majdnem pofáraesve crossmotorral, kvadokkal (amit ugye nem lehet közúton használni vagy mia szarrrrrrr van??) sikoltozva nyomulnak csapatostul.



Egy: rohadjatok meg ÜP. Kettő: a faszkalapságotokkal ne veszélyeztessétek ártatlanok életét agyatlan barmok. Három: legyen az a magánügyetek, amikor bukósisakkal együtt gurul a fejetek a betonon, NEM AKAROM LÁTNI. Négy: amikor elmegyek kirándulni, miért kell hallgatnom a rohadék motorotokat?? Meg szagolnom a benzingőzt a hegytetőn???

De lehet, hogy ezek elvetemült igények és begyepesedett marha vagyok, amikor nem látom milyen jól tudja magát érezni egy pár ember. Ja, pofázás meg védekezés az megy HATALMAS nagy pofával!%!"@#!! Önkritika és tapintat nulla!%!! Agyatlanság töménytelen mennyiségben!

- Jó volt a hétvége?

- Voltunk motorostalálkozón!

- Kircsi!

Ooh for fuck's sake - gondolom magamban. Mégis mi a rákot várjon az ember ebben a gennyes országban???

Még mielőtt a motorosok megköveznek, elárulom nekem is volt motorom valaha. Ma már nincs. De nem a motorral van a bajom, hanem azzal az oltári pökhendiséggel teli felelőtlenséggel, amivel BIZONYOS motorosok mások életét veszélyeztetik. Persze ez is egyfajta fóbia. Na most jól kihőbörögtem magam. Az ízirájder más téma!

2 megjegyzés:

Hőbörgőbőr írta...

Az a baj ezekkel a nyomorult motorosokkal, tíz telet a kivételnek, van olyan is, hogy kurvára azt hiszik, nekik mindent lehet, szar kis genny mellékutakon 150-el, előzni jobbról-balról, én meg jövök szembe kocsival, persze amikor rávillantok, hogy hát micsinálsz az én sávomban te fasztarisznya? Még visszainteget a paraszt! Persze ha beleszállok szemből rögtön én vagyok a geci! Motorosok és hiába hőrőg a professzor úr, a buzi biciklisták is menjenek a büdös picsába, mindegyik úgy gondolja, rá nem vonatkozik a KRESZ! Hát legközelebb, ha szembe jön egy, rám sem fog vonatkozni, és majd jól nem működik a fékem véletlenül!! Buzik!

Hőbörgőbőr írta...

ÜP faszfejek! Hát most jól felbasztam az idegeim!!!Midjárt iszok és ittas vezetve ámokfutni kezdek!